Οι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας σας είναι οι εξής:
1. Με Αντικαταβολή
Όλο το ποσό της πληρωμής εξοφλείται στον υπάλληλο της courier την ώρα της παράδοσης του δέματος. Η πληρωμή με αντικαταβολή έχει κόστος 1,40€ για παραδόσεις εντός πόλης, χερσαίους προορισμούς και νησιωτικούς προορισμούς (ποσό που θα συμπεριλαμβάνεται πάντα στην τελική τιμή της παραγγελίας).
2. Με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Κάνοντας μια παραγγελία μέσω της Ιστοσελίδας και επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής “Κατάθεση σε τράπεζα”, η παραγγελία σας μπαίνει σε αναμονή μέχρι να κάνετε την κατάθεση. Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψετε ως αιτιολογία το ονοματεπώνυμό σας. Αμέσως μετά την κατάθεση και για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας, μπορείτε να μας στείλετε τo καταθετήριο της Τράπεζας μέσω e-mail στο bloom.notebooks@gmail.com και εφόσον γίνει διασταύρωση των στοιχείων σας από το λογιστήριο, η παραγγελία σας θα αποσταλεί εντός 24 ωρών ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Η κατάθεση των χρημάτων στην τράπεζα πρέπει πραγματοποιηθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας, σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία σας θεωρείται ακυρωμένη.
Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε το ακριβές ποσό της παραγγελίας είναι:
- Τράπεζα Eurobank
IBAN: GR3502602030000870201861236 (Τσιγκερλιώτη Μαρία)Αριθμός Λογαριασμού: 00260203870201861236 (Τσιγκερλιώτη Μαρία)
3. Με Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα:
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.bloom.net.gr χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες i-bank e-commerce της Eurobank καθώς επίσης και την υπηρεσία online συναλλαγών της EUROBANK. Οι υπηρεσίες αυτές υποστηρίζουν οποιαδήποτε πιστωτική (credit), χρεωστική (debit) ή προπληρωμένη κάρτα (prepaid) των διεθνών σχημάτων VISA, MasterCard, Maestro. Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήστε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας, καθώς και τα τρία τελευταία ψηφία που βρίσκονται όπισθεν αυτής. Ως ένα επιπλέον επίπεδο ασφάλειας, σε κάποιες κάρτες τραπεζών, θα σας ζητηθεί και ο τηλεκωδικός (e-code) που σας αποστέλλεται μαζί με την πιστωτική σας κάρτα. Αν τυχόν δεν τον θυμάστε, μην διστάζετε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς με την τράπεζά σας για να σας τον υπενθυμίσει. Και πάλι σε περίπτωση που δεν θελήσετε να μπείτε σε αυτή τη διαδικασία, μπορείτε να κάνετε την αγορά σας με την μέθοδο της αντικαταβολής.
Υποστηριζόμενες κάρτες:
Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει για δική σας ασφάλεια να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα που κάνατε την παραγγελία σας και την ταυτότητά σας.
Σε περίπτωση που αδυνατείτε να παραλάβετε προσωπικά την παραγγελία σας, το τρίτο πρόσωπο που θα παραλάβει την παραγγελία σας αντί για εσάς, οφείλει να αναγράψει το ονοματεπώνυμό του και τον αριθμό του δελτίου ταυτότητάς του, επιδεικνύοντας παράλληλα κάποιο στοιχείο ταυτοπροσωπίας του χρήστη.
Εν πάση περιπτώσει η BLOOM δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη δεδομένου ότι ο παραλαμβάνων το/α προϊόν/τα το/α παραλαμβάνει κατόπιν ρητής εντολής του παραγγέλοντος χρήστη και για λογαριασμό του και μόνο. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείται θα πρέπει να είναι εταιρική, δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία της αντίστοιχης εταιρείας. Κατά την παράδοση δε, θα πρέπει να είναι παρών ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος με την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητά του ή ένα τρίτο πρόσωπο που θα υπογράψει ολογράφως και θα αναγράψει τα στοιχεία της ταυτότητάς του.
Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας εταιρείας.