Μετά την παράδοση της παραγγελίας σας, να εξετάσετε προσεκτικά την κατάσταση των συσκευασιών, το κιβώτιο που περιλαμβάνει το κουτί των προϊόντων, καθώς επίσης και το ίδιο το κουτί. Στην συνέχεια εξετάστε προσεκτικά το περιτύλιγμα του προϊόντος.

Αν εντοπίσετε οποιοδήποτε ελάττωμα, [πχ τσαλακωμένο η ανοιχτό κιβώτιο η κουτί], φωτογραφίστε την συσκευασία κατά την παραλαβή και αποστείλετε την φωτογραφία στο info@bloom.net.gr

Στην συνέχεια επιστρέψτε την παραγγελία εντός επτά [7] ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Έχετε την δυνατότητα νέας παραγγελίας [όλα τα έξοδα επιβαρύνουν την εταιρεία] ή την επιστροφή των χρημάτων.

Τα επιστραφέντα προϊόντα πρέπει να είναι στο ίδιο βάρος, καθώς και με όλες τις ετικέτες, οι οποίες αποτελούν την ταυτότητά τους.